maandag 14 oktober 2013

Sepia Magnolia Christmas Card

Hoi Bloggers,

hier weer een kaart van mijn hand...
Ik wilde al een hele tijd een kaartje maken volledig in sepia en goudtinten, Ik werk zoiezo al graag met bruin en goud maar ik combineer deze kleuren meestal met andere kleuren. daarom leek het me nu fijn om eens voluit te gaan... Met dit kerstkaartje is dat naar mijn mening zeker gelukt!

Ik doe met deze kaart weer mee aan 3 wedstrijden:

Dus kortom een vierkante kerstkaart in mijn favoriet kleuren met kant... Dat moet lukken he :)

Maar vooraleer ik begin met het beschrijven van mijn kaart wil ik eerst mijn 2 nieuwe volgers bedanken! Ik ben blij dat jullie erbij gekomen zijn en hoop dat ik jullie interesse kan blijven wekken!

Dit is het geworden, Ik heb een vierkante envelop kaart gemaakt met papier van Art Talent gekocht in Kruidvat. De stans is weer van Joy craft, ik ben er zot op!
De stempel die ik gebruikt heb is "Tilda as Wiseman" van de "Magnolia Ink Nativity Collection 2012" Inkleuren heb ik gedaan met mijn Copic markers, ik vind hem zo mooi in deze kleuren! De randen heb ik gedistressd en beïnkt met "Vintage Photo Distress Ink" Het veertje is een klein fazantenveertje. Al de rest van de embellishments zijn uit eigen voorraad. De tekst heb ik met kleine foam lijmkussentjes bevestigd om het een 3D effect te geven.
Dit is de binnenkant van de kaart, ik heb de Joy stans 2x uitgestanst en aan elkaar gekleefd met de ruggen naar elkaar zodat het steviger word en mooi langs elke kant afgewerkt is. Een met Copic markers ingekleurde sneeuwpop stempelafdruk aan de binnenkant maakt het compleet. Al de randen van het papier zijn beïnkt met dezelfde "Vintage Photo" inkt. de tekst heb ik uitgeprint met de pc en uitgestant met een sizzix stans en voor ik het papier uit de stans haalde beïnkt zodat ik dit effect bekwam.
 Dit is een close up van de uitgestanste vorm met de Magnolia en sneeuwpop stempel. ze passen echt perfect over elkaar en zo zie je niet dat het eigenlijk 2 papiertjes tegen elkaar zijn...
Dat was het weer voor vandaag. Laat me gerust weten wat jullie ervan vinden en als er vragen zouden zijn dan stel je ze maar, ik ben blij als ik je kan helpen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten