vrijdag 22 augustus 2014

Home Enveloppe kaart

Hoi bloggers,

wat een druilerig weer is het nu alweer! Wolken, regen, koud en nat... De zomer lijkt echt wel over! volledig in de herfststemming heb ik dan maar beslist een kaartje te maken met veel bruin en een beetje blauw (dromend terug denkend aan de mooie blauwe lucht die je normaal in de zomer zou verwachten...) Ik wilde ook eens mijn kans wagen in het maken van een enveloppe kaart, ik had dit al op verschillende andere blogs zien verschijnen en wilde zelf niet achter blijven. Dus hier volgt mijn versie van een enveloppe kaart...

Het meisje en de kat zijn beiden stempels van magnolia, al komen ze wel uit verschillende collecties. het meisje komt uit de "Pink Lemonade" collectie 2014 en heet: "Tilda with Summer Pants" de kat komt uit de "Animals of the year" collectie 2014 en heet: "Napoleon the Cat". Het huisje heb ik gemaakt met een stans set van de "Boekenvoordeel" Het inkleuren van de stempels en schaduwen leggen op het huisje deed ik met een combo van Copic en Flexmarkers. De markers die ik gebruikt heb zijn:

  • Haar & kat:
    • Copic: E18; E15; E11;
  • Huid:
    • Copic: E95; E02; E000;
      • Blos: (Copic) R20;
  • Blauw:
    • Flexmarkers: C555; C528; C429;
  • Bruin pakje:
    • Flexmarkers: O535;
    • Copic: E35; E31;
De knoopjes in haar pakje heb ik benadrukt door op verschillende plaatsen knoopjes terug te laten komen in de rest van de kaart. Het papier komt uit de boekenvoordeel net als de hartjes doily, de knoopjes en het lint. het etiketje weet ik niet meer waar het vandaan komt. ik heb de doily en bepaalde delen van het huisje ook bewerkt met disstress inkt en de bakstenen en de hout-look heb ik gestempeld met stempels Van "Bo Bunny - Wall to Wall Textures". 

Ik hoop dat jullie het kaartje mooi vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten