woensdag 22 oktober 2014

Heartshaped card

Hoi bloggers,

Hier ben ik nog eens met een nieuwe blogpost.

Vorige maand heb ik op de hobbybeurs in Hasselt gestaan op de stand van trixxcreatief. Het was heel leuk maar toch ook wel erg zwaar. Ik had voor deze beurs ook een kaart gemaakt om mee te kunnen doen aan de wedstrijd die ze daar hielden. De opdracht van deze wedstrijd was om iets in hartvorm te maken... Dit is mijn interpretatie:

De magnolia stempels die ik gebruikt heb, zijn: "Tilda Rose scent" en daarachter (door middel van de "masking" techniek) "Tildas dressing table" beiden uit de "Lost and found" collectie van 2014. Voor haar badjas heb ik  de "paper piecing" techniek gebruikt. De schaduw en al de rest van het inkleuren heb ik gedaan met mijn Copic markers. Het papier dat ik gebruikt heb, is van "de boekenvoordeel", de tekststempel is van Nikole Verkooien. Het glanzende "epoxy effect" heb ik bereikt met extra dik embossingpoeder. en de roosjes heb ik met een stencil en distress inkt gemaakt.

Dat was het dan, moesten er nog vragen zijn dan stel je ze maar.

Ps.: als je op de technieken vernoemd in deze post klikt dan word je doorgelinkt naar een filmpje waarin alles uitgelegd wordt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten