maandag 24 september 2012

Naruto kaart

Hoi iedereen,

Ik ben vrijdag naar de hobbybeurs in Mechelen geweest samen met mijn moeder en hebben er echt een zalige dag gehad, zo veel moois en zo weinig tijd... Mijn portefeuille vond het niet zo leuk, waarom kost alles toch zo veel geld? Maar ja, op een beurs zijn veel goede acties en kun je echt goede koopjes doen.

Het weekend heb ik wel moeten rusten  want zoveel wandelen is echt slopend! Onze Lady (1 jarige Cavalier King Charles Spaniël) was ook uitgeteld, maar recupereerde veel sneller dan haar baasje.









Heb dus nog niet geknutseld hoewel mijn handen jeuken om al die nieuwe spulletjes eens te testen!

Ik wilde jullie toch een kaart tonen die ik ooit voor mijn man gemaakt heb, Hij kijkt graag Anime (een soort Japanse tekenfilms) en vooral Naruto. Ook is hij erg geïnteresseerde in Japan zelf en die levensstijl. Daarom maakte ik voor hem deze naar mijn mening toepasselijke kaart...

de naruto tekening is gewoon een kleurplaat die ik via google afbeeldingen vond en heb verkleind tot het juiste formaat. Het kleine dametje onderaan is denk ik van Magnolia. Alles is gekleurd met mijn Aquamarkers van Letraset. De tekststempel is een gewone clearstamp en het hartje is 1 van mijn moeder haar ontdekkingen. Ze vind regelmatig overal leuke spulletjes die ik dan kan gebruiken in mijn knutsels. De bloemetjes zijn uit mijn voorraadje en zoals je weet is 't meeste wat ik heb van Kars. Het papier zijn restjes dat ik tot strookjes verknipt heb en dan op restpapier gekleefd en aan elkaar gestikt met de naaimachine.




Deze tekening staat aan de binenkant van de kaart, die heb ik niet volledig gefotografeerd want vond het wat te persoonlijk maar wilde dit toch even delen. Hoe je met een gewone kleurplaat op je pc te verkleinen toch een heel leuke kaart kan maken... je hoeft niet ver te zoeken, gebruik je creativiteit en de mogelijkheden zijn eindeloos...


Nog een leuke dag gewenst,

Groetjes Daisy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten