vrijdag 29 mei 2015

Turkije Bodrum Titelpagina

Hoi Bloggers,

Hier ben ik weer met een nieuwe pagina. Deze keer een titel pagina over onze reis naar Turkije.
Met deze pagina wil ik graag meedoen aan 2 wedstrijden, 1 waarin je een sketch moet gebruiken die zij opdragen. En een andere waar je de Goldfoil trend moet verwerken in de pagina. Dit is de Sketch, ik vind het echt een mooie en het was heel leuk om er mee te werken.:


En dit is de site waar hij van komt met de voorbeelden van het designteam:

Hier is mijn versie van deze sketch:


Materiaal

  • Het achtergrondpapier is van Shimelle (1ste collectie) De rode tickets zijn ook van Shimelle. (een 12' op 12' wat ik in stukjes geknipt heb)
  • Het mappapier is van Echo park, de "Today's story" collectie door Allison Kreft. 
  • De vellum (doorschijnende) figuurtjes zijn van Crate Paper door Maggie Holmes van de "Open book" collectie en hier zit ook de nodige "Gold Foil" in.  
  • De letters waar ik mijn titel mee gevormd heb, zijn Van Heidi Swapp, Je kunt die beïnkten en door de ink resist die erop geprint is blijft er een mooi wit lijntje in het midden. 
Al de rest komt uit eigen voorraad. De goud met zwarte pailletjes, en het handgeschept papier geven ook nog wat extra goud glans aan het geheel samen met de goudspatjes van de glimmermist die ik gebruikt heb. 

Dat was het dan weer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten