zondag 27 januari 2013

Verjaardagskaartje met verrassing...

Hoi Bloggers,

Nu ik dit kaartje gisteren afgegeven heb, kan ik 't hier ook posten...
Het is een verjaardagskaartje met vanbinnen een vakje waar je een tag ofzo in kan steken.
Ik heb er ook nog een giftcard - envelopje ingestoken. (met inhoud natuurlijk ;-))

Dit is de kaart in zijn geheel. Bijna al de materialen die ik gebruikt heb, komen van "Boekenvoordeel". Enkel de ronde tekststempel is van "Nicole Verkooien en de stiften die ik gebruikte zijn mijn eeuwige "Copic Markers" en "Letraset Flexmarkers". De inkt die ik gebruikte om de randjes te "verouderen" is "Distress Ink" van "Tim Holtz"

Hier zie je 't elfje in close-up, best goed gelukt he?

Dit is de binnenkant van de kaart met het deel waar je je "verrassinkjes" in kan verstoppen... De stempel van de 2 meisjes is van "Don & Daisy" Leuke naam he. ;-) Het stof daarachter is gewoon een verbandgaasje  Al de rest zijn vondsten van mijn ma...

Dit is de tag... de stempel is van magnolia, maar heb hem met de pc afgedrukt op papier van "Nicole Verkooien" en dan uitgesneden met mijn Cameo. Het print- en uitsnijd- gedeelte geldt ook voor de tag. De Magnolia heb ik ook gekleurd met mijn Copics.

Dit is het giftcard- envelopje met een stempel van "Forever Friends." 
 Dat was het kaartje, op het moment ben ik weer met een nieuw projectje bezig. Zodra dit klaar is, laat ik het zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten