vrijdag 11 januari 2013

Elfen Kerst-Eazelkaart

Hoi iedereen,

Ik dacht dat ik dit kaartje al gepost had, maar na nader onderzoek zie ik dat dit niet zo was. Het is een kaartje waar ik best fier op ben met een mooie stempel van "Nellie Snellen." Mijn schoonmoeder heeft me ook speciaal verzocht om dit kaartje te posten en aangezien dit blijkbaar nog niet gebeurd is, doe ik dat bij deze.

Zoals je ziet is het een Eazel-card, het papier dat ik gebruikte, heb ik weer van boeken-voordeel en het lint komt van bij Kruidvat. De tekststempel is een clearstamp ook van bij Boekenvoordeel en de rest uit eigen voorraad. De sneeuwvlokjes ponste ik uit glitterpapier.

Zoals ik al zei is deze stempel van Nellie Snellen en ik heb hem ingekleurd met mijn Copic markers. Hier en daar wat Liquid pearls en klaar. 

Hopelijk vinden jullie het mooi!
Moesten er vragen of opmerkingen zijn, doe dat dan gerust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten