vrijdag 14 december 2012

Dankkaartje

Hoi Bloggers,

Ik weet het, nu is het al een hele tijd geleden dat ik nog gepost heb, maar dat wil niet zeggen dat ik daarom niet geknutseld heb.
Ik kon de resultaten alleen niet posten omdat degenen voor wie ik allemaal geknutseld heb de kaartjes nog niet ontvangen hebben.
Het zou toch zonde zijn om de verrassing te verpesten he ;-)

Het kaartje dat ik vandaag zal posten is 1 van deze kaartjes wat ik niet kon posten tot het afgegeven was... Het is een bedankkaartje voor een collega van mijn moeder, ze heeft me voor mijn verjaardag een mooie houten stempel gegeven van Penny Black  en een mooie boekenlegger die ze zelfgemaakt had (ze heeft net als ik de knutselmicrobe ;-)). Heb dan ook deze stempel en mijn nieuwe Cameo (ook voor mijn verjaardag gekregen van mijn man, moeder en schoonouders) gebruikt om dit kaartje vaar haar te maken.

Dit is dus die stempel, schattig hondje he!

En dit is de kaart, de vlaggetjes,de letters en de cirkel zijn uitgesneden met mijn Cameo. Het papier waar ik op gestempeld heb is van Nicole Verkooien en het inkleuren deed ik met mijn Copic Markers. De rest van het materiaal is uit eigen voorraad.

De stempel en een paar vlaggetjes van dichtbij, ik heb de vlaggetjes "opgehangen) meet een stuk roze en fluffy "Fibres" van het merk AVEC.

Dit is de binnenkant van de kaart. Heb hetzelfde papier gebruikt als van voor op de kaart en een mooie bloemenstempel dat mijn moeder me ooit kocht. Deze heb ik ook weer met mijn Copics ingekleurd. de Scalloped circel heb ik uitgestanst met mijn Cuttlebug en dan met een sponsje en een blauwe stempelpad beïnkt. Het paarse papier heb ik met een embossingfolder door de Cuttlebug gehaald en ook beïnkt.
De rest van de kaartjes kan ik nog niet posten, dat zal moeten wachten tot na de kerst...

Geef gerust jullie mening.
Moesten er vragen zijn, stel ze gerust.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten