woensdag 20 maart 2013

Thanks kaart

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer met een nieuw kaartje, het is weeral eens een experiment waar ik best wel trots op ben...
Op het blog van Nicole Verkooien had ik gezien dat ze met haar Silhouette een hele leuke kaartbasis gemaakt had. Daardoor ben ik zelf ook gaan experimenteren... Dit is daarvan het resultaat:

De kaartbasis en het afdrukje heb ik uitgesneden met mijn Silhoutte Cameo. Het papier is van "De Boekenvoordeel" net als de bloemen en de plakparels. Het afdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met mijn Copicmarkers. De randjes van het afdrukje heb ik gedistresst met een schaar en er dan met een groen beïnkt sponsje nog wat meer kleur aan gegeven.
Hier zie je een close-up van het Mo-Manning afdrukje, best goed gelukt he. :-) 

Dit is de binnenkant van het kaartje, ik heb het heel simpel gehouden met enkel een mooi papiertje en een leuke bloemenstempel in de hoek. deze heb ik dan nog bewerkt met glitterlijm... Thats it! Meer moet dat niet zijn, toch?

Zo, dat was het dan weer, als je wil kan je dit kaartje kopen.
Ik zal het in de koopjes hoek plaatsen, je geraakt er door aan de bovenkant van dit blog op de "koopjes" tab te klikken.

Moesten er voor de rest nog vragen of opmerkingen zijn dan wil ik die graag van jullie horen en zal ik mijn best doen een zo goed mogelijk antwoord te geven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten