maandag 29 april 2013

Sneakpeaks & Inkt archiefsysteem...

Hoi bloggers

Het is weeral eventjes geleden dat ik hier van me liet horen, maar dat wil niet zeggen dat ik niets gedaan heb hoor... ;-) Jammer genoeg kan ik de 3 projectjes waar ik mee bezig was/ben hier nog niet posten. 2 daarvan omdat ik ze nog moet afgeven en de 3de omdat hij nog niet af is...

Ik ben in deze post wel van plan om wat sneak peaks te tonen om jullie al wat nieuwsgierig te maken...
Ook zal ik jullie een projectje laten zien wat wel af is en me handig van pas zal komen in de toekomst.

Ok, hier gaan we:

Allereerst de sneakpeaks voor moederdag...




Nu de sneakpeak van mijn "work in progress"



En hier is mijn voltooide Inkt- archiefsysteem:

Dit is een klein boekje met daarin 1 pagina per kleur en soort inkt dat ik bezit.
Op elke pagina staat een stempel die ik met die inkt bestempeld heb en dan een beschrijving over de naam, merk, soort, samenstelling, eigenschappen en kleur van deze inkt.

Ik heb aan de voor en achterkant van het boekje een stukje karton (van cornflakesdozen)  met restjes papier bekleed en  Tim-Holtz Distress inkt gebruikt om de randjes wat te verouderen. Dit dient als soort van kaft om de archiefpapiertjes te beschermen, en last but not least omdat het toch wel veel mooier is zo. Vinden jullie ook niet?   De voorkant heb ik met Embossinginkt en -poeder bestempeld om duidelijk te maken waar het boekje voor dient. Het cadeautje is dezelfde stempel als ik binnenin ook gebruikt heb. De bloemetjes zijn embellishments uit eigen voorraad. Alles word samengehouden met boekbindersringen, die kun je gewoon dichtklappen zoals bij een ringmap.
Dit zijn 2 voorbeelden van de papiertjes waar het dus allemaal om draait... 
Het was zeer leuk om dit te maken buiten in het zonnetje (zeer zeldzaam in Belgiƫ), en ik ben 100% zeker dat het zijn nut nog veel zal bewijzen. Vind het ook handig dat het zo klein is! Je kan het zo in je handtas steken en zo koop je geen inkt meer dubbel...

Zo, dat was het weer.
Ik hoop dat jullie het wat leuk en interessant vonden, moesten er toch noch vragen zijn, stel ze dan gerust!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten