vrijdag 3 mei 2013

Cadeuverpakking voor Wijnfles...

Hoi Bloggers,

In mijn vorige post heb ik jullie wat nieuwsgierig gemaakt met een deel sneakpeaks...
Wel, vandaag zal ik 1 ervan onthullen! Het gaat om de sneakpeak ivm work in progress.
Om je geheugen even te verfrissen heb ik hem hier even onder gezet:


Dit is dus eigenlijk zoals je er wel al aan gezien zult hebben een soort cadeauverpakking voor een wijnfles. Ik zag hier een tutorial over in de laatste Magnolia INK Magazine (Doo Bee Pops, Mini World & Special Moments) waarop ik geabonneerd ben en wilde dit zelf ook eens proberen. Dit is daarvan het resultaat geworden:

Dit is hem dus, vanuit verschillende hoeken gezien... Al het materiaal dat ik gebruikte komt uit eigen voorraad, de stans kocht ik in "de Boekenvoordeel".

Hier zie je het Magnoliatje van wat dichter bij, vind hen altijd zo schattig! Heb haar ingekleurd met mijn Flexmarkers, (wisten jullie trouwens al dat ik bij Nicole Verkooien een certificerings cursus aan het volgen ben??? Binnenkort mag ik dus zelf ook workshops geven met de Flexmarkers. Wie geïnteresseerd is laat maar wat horen :-)) Tilda haar ketting en de bubbels in haar wijn heb ik verdikt met "Pearl Gel" In haar haar heb ik echte pluimpjes geplakt, dat geeft de afbeelding wat meer textuur. Rond de afbeelding heb ik een beetje koord geplakt en dat gestrikt met een ketting ertussen, deze heb ik schuin onder en boven bevestigd met Brads. achter de afbeelding zit gaas met hier en daar een klein diamantje in zilver en rood.

Deze vlinders zijn 2 verschillende stempels die ik gestempeld heb met  "Dew Drop Brilliance Pearlescent Chocolate Inkt". Deze glanst al heel mooi van zichzelf, de andere kleuren deed ik met de Flexmarkers... dan heb ik ze uitgeknipt zodat er nog een wit randje rond bleef en enkel in het midden op het lijfje lijm gedaan, zodat als je de vleugeltjes omhoog plooit het net lijkt alsof de vlindertjes vliegen...

Ik heb weer veel plezier beleeft aan het maken van dit projectje, hopelijk vinden jullie het nu ook leuk om er naar te kijken. :-)

Moesten er vragen zijn, stel ze gerust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten