dinsdag 14 mei 2013

Onthulling Moederdag sneak - peak...

Hoi Bloggers,

Eerst een nieuwtje: Ik heb meegedaan aan een Certificeringscursus gegeven door Nicole Verkooien, en ik ben geslaagd! Ik kan dus vanaf nu zelf workshops geven met de Flexmarkers! Joepie! Moest je geïnteresseerd zijn, laat dan maar wat weten...

Ik weet dat ik jullie hier al een tijdje op heb laten wachten maar hier zijn ze dan...
De onthullingen van 1 van de Moederdag projectjes...

Dit is die voor mijn Schoonmoeder, dus Astrid deze is voor jou...


Eventjes om het geheugen op te frissen...
Niet echt veel op te zien he, hihi! Dat was nu net de bedoeling!


Dit is het dus: een dubbelfold eazel kaart en een mini papieren Ladekastje dat gebruikt kan worden voor juweeltjes of klein bureaumateriaal in op te bergen... Het Ladekastje is volledig gemaakt met de Silhouette en die mooie vorm achter de Forever Frends beer is ook uitgesneden met de Sihouette. Echt een super machine!


Hier zie je wat meer details van de kaart, de hekjes heb ik uitgestanst met een "Lea'bilities" stans. en dan met krijt ingekleurd. om te zorgen dat in verloop van tijd het krijt er niet af zal gaan heb ik er wat haarlak over gespoten. De Forever Frends beer kleurde ik in met mijn Copics en Flexmarkers... de randjes heb ik beïnkt voor een verouderd effect. het roze lijntje is een rafelig stukje touw dat ik daar vastgelijmd heb. het knopen van die strik was eigenlijk ook niet zo simpel, maar het is gelukt. Ziet er leuk uit he. :-)

Hier is het Ladekastje, volledig uitgesneden met de Cameo en dan in elkaar gezet. Het papier waar dit mee gemaakt is heb ik ook gebruikt in de kaart, het hoort dus ook echt wel bij elkaar!
Het andere Moederdag projectje volgt later, ik mag toch niet alles in 1 klap verraden he! hihi! Ik hoop dat jullie dit al mooi vinden en zoals jullie weten, moesten er vragen zijn wees dan niet bang deze te stellen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten