woensdag 15 mei 2013

Onthulling 2 Moederdag-project...

Hoi Bloggers,

Hier gaan we dan met het 2de moederdag- project, dat voor mijn eigen moeder...

Het is grotendeels in dezelfde lijn als het andere moederdag projectje maar met ander papier en de kaart is ook volledig anders. Hoe dan ook, ik ben er heel trots op.

Even om weer op te frissen, dit was de sneak peak die ik in een eerder bericht getoond heb.

Wel dit is het dus: een mini Ladekastje om kleine prullaria in op te bergen en een bijpassend kaartje... Mooi he.
Heb weer hetzelfde papier gebruikt voor het ladekastje als het kaartje zodat het mooi samen zou passen.

Dit is het Ladekastje, schattig he! En echt volledig in warme kleuren gemaakt, daar weet ik dat mijn moeder van houdt en het zeker in haar interieur zal passen als juwelenopbergdoosje of voor bureaumateriaal,... Als wat erin gaat maar klein is want dit ladekastje is ook maar klein.  
Uit hetzelfde papier en dus ook dezelfde kleurtinten heb ik dit kaartje gemaakt, en met 1 van mijn favoriete merken van stempels (Magnolia) die ik echt denk dat mijn moeder mooi zal vinden er in verwerkt. De afbeelding is ook als gewoonlijk ingekleurd met mijn Copic- en flexmarkers. 

Dit is de binnenkant van het kaartje, de roos met tekst is een stempel die ik met doorzichtige inkt heb gestempeld en dan er met perfect pearls poeder overgegaan om dit effect te krijgen. Voor de rest heb ik alleen wat mooi papier gebruikt en klaar!
Mama, ik hoop dat je het mooi vind want deze zijn voor jou!

Dat was het dan weer voor vandaag... Moest je ooit ook een kaart willen versturen die door mij gemaakt is, laat me dit dan gerust weten. Moesten er mensen geïnteresseerd zijn om een door mij gegeven workshop te volgen ivm de flexmarkers ofzo, dan kan dit ook. Voor andere vragen sta ik zoals altijd steeds voor jullie klaar


Geen opmerkingen:

Een reactie posten