maandag 24 juni 2013

Stans- Archiefdoos

Hoi Bloggers,

Sorry dat het zo lang geleden is dat ik hier nog wat van me heb laten horen, ik ben met van alles en nog wat bezig geweest... Trouwalbum, Verjaardagskaart, vaderdagprojectje, ...
Jammer genoeg kan ik deze dingen hier nu nog niet posten daar ik deze dingetjes nog in levende lijve wil overhandigen.

Wat ik hier nu wel ga posten heb ik ook deze maand gemaakt en nu al zeer goed van pas komt.


Het gaat zoals jullie zien om een mooi versierde doos, ze dient om mijn stansen in op te bergen op een meer georganiseerde manier. Op doe manier hoef ik niet steeds opnieuw en opnieuw door al mijn stansen te graven om die te vinden waar ik op dat moment naar op zoek ben. De doos kun je onversierd kopen in de Hema, hij is echt heel simpel in elkaar te steken! Daarna heb ik hem versierd met mooi design papier en leuke embellishments. en niet te vergeten, de 3 mooie stempels die je hieronder ziet. Ik heb aangezien deze doos zal dienen om stansen in op te bergen ook een deel uitgestanste versierinkjes gebruikt achter de stempelafdrukjes...


Dit zijn de ingekleurde stempelafdrukjes van dichtbij, ze zijn allen ingekleurd met Flex- en Copic- markers. Het papier heb ik rondom veroudert met Distress inkt.


Dit is wat er in de doos zit, de 1ste foto is 1 van de steekkaartjes waar de verschillende soorten stansen per vorm of thema gesorteerd worden. Deze heb ik uitgesneden met mijn Silhouette Cameo. De 2de foto is een voorbeeld van de mapjes waar de stansen in zitten, ik heb met een etiketteer machine er een etiketje voor gemaakt zodat ik altijd zal weten van welk mer de stans is of hoe deze heet. De mapjes heb ik gemaakt door plastieken mapjes op maat te knippen en dan met dubbelzijdige plakband dicht te kleven. De zijkant heb ik voorzien van een mooi design papiertje en een geponst randje.

Zo, ik hoop dat jullie het mooi vonden en wil je het zelf ook eens proberen laat me dan vooral weten hoe  het gelukt is!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten