maandag 12 augustus 2013

Post-it houders

Hoi Bloggers,

Hier ben ik weer met een nieuw projectje! Sorry als het wat langer duurt voor ik stuur maar ik ben volledig in Scrapbooking geslagen, en dat neemt nu redelijk wat van mijn tijd in. Wat ook mee speelt is dat het nu prachtig weer is en aangezien dat hier in Belgiƫ een zeldzaamheid is, geniet ik er met volle teugen van!

Ik weet niet meer exact waar ik dit idee gehaald heb maar het is iets nuttig dat ik al een tijdje wilde maken. Ik heb 3 versies gemaakt:
  • 1 voor mijn schoonvader zijn Vaderdag;
  • 1 voor mijn lieve Hubby, die gek is op Japan;
  • en 1 voor mezelf, wat meer Girly.


 
Dit zijn de 3 post-it houdertjes tezamen  Het was eventjes denken hoe ik alles moest krijgen zoals ik het wilde maar dit is het eindresultaat… mooi he!


Dit is die voor mijn Schoonvader, helemaal in vaderdag thema zoals jullie al kunnen zien. Ok, ik weet dat vaderdag al lang voorbij is. Maar ik kon hem de cadeau door omstandigheden pas even geleden geven daardoor dat ik het nu ook pas hier kan posten… Het papier dat ik gebruikte komt van de Boekenvoordeel en het werkmans-meisje zat bij het magazine van Magnolia. Zoals jullie al wel zullen verwachten gebeurde het inkleuren zoals gewoonlijk met mijn Flex- en Copic markers.

Dit is de houder voor mijn schat van een man. Daar hij een zwak heeft voor het mooie Japan, heb ik dit dan ook als thema gebruikt voor dit project. Ook hier is de stempel van magnolia en kleurde ik het in met hetzelfde materiaal. Het papier is uit eigen voorraad. 



En mijn eigen post-it houder compleet met bloemetjes. De grootste van deze bloemen heb ik trouwens zelf gemaakt! Al de andere komen van overal een beetje, vooral van bij de Boekenvoordeel en pippoos.

Dat was het dan weer, hopelijk vonden jullie 't niet te erg om weer eventjes op me te moeten wachten?
Moesten jullie vragen hebben wees dan niet bang om ze te stellen, ik beloof je dat ik niet zal bijten... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten