vrijdag 20 september 2013

Besties Spaarpot

Hoi bloggers

Vandaag geen kaart maar een spaarpot...
Deze heb ik gebaseerd op 3 challenges, deze week is in Mechelen weer de hobbybeurs en ook daar is er de optie om mee te doen aan hun wedstrijd om dan kans te maken op een leuke prijs. Daar ik van een uitdaging hou, heb ik hem gecombineerd met nog 2 andere wedstrijden:

Aan deze voorwaarden moest ik me dan dus ook houden... Dit is het resultaat.

Na even rondneuzen op de site van silhouette kwam ik uit op dit snijbestand wat me wel aanstond en mijn handen deed jeuken om ermee aan de slag te gaan. Nog een muisklik verder bracht me naar Jamie Lane's blog. Zij ontwierp dit snijbestand en had de tutorial van hoe je hem in elkaar zet, uitgewerkt op haar blog.
Dit bespaarde me dus heel wat puzzelwerk en na dat mijn silhouette de spaarpot onderdelen uitgesneden had uit "Claire Fontaine papier" moest ik gewoon even de instructies opvolgen en zat de spaarpot al snel in elkaar. Nu volgde het leukste, het oppimpen!

De randen zijn geïnkt met "Vintage Photo Distress inkt" De rode stans en de paarse gestanste bloemetjes zijn van "Noor Design" en de groene blaadjes zijn van "Marianne Design". Het kant en het touw zijn van "Kruidvat". de kleine bruine Tag is van "Maya Road" en heb ik ook beïnkt met dezelfde "Vintage Photo". Het sleutel bedeltje weet ik niet meer juist van waar het kwam, maar vond het wel erg goed passen. De roosjes zijn uit eigen voorraad.

Het afdrukje is een digi van het merk Besties zoals de challenge aangeeft en heb ik ingekleurd met zowel Flex- als Copicmarkers, deze laten zich goed combineren daar ze beiden op alcoholbasis zijn. De kleuren heb ik gekozen op basis van het papier waaruit de spaarpot werd gesneden en de inkt die ik gebruikt heb. Daar er veel rood, groen en paars in zat en Vintage Photo bruin is, zijn deze ook de kleuren die gebruikt werden voor de Besties meisjes en de rest van de decoraties. Zijn ze niet schattig? De witte pareltjes zijn Liquid pearls van "Viva Decor"

Dat was het dan weer voor vandaag.
Tot de volgende keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten