donderdag 29 augustus 2013

Kerst Kaart Magnolia...

Hoi Bloggers

Deze keer heb ik het mezelf eens goed moeilijk gemaakt en ben ik voor maar liefst 7 challenges gegaan!
Ze zijn allemaal heel leuk en hebben allen een mooie prijs...

Dit zijn de challengers:

last but not least dankzij de lieve tip van Hazel zelf:

Na het verzamelen van deze uitdagingen ben ik aan de slag gegaan met dit als resultaat. In het echt is hij naar mijn mening wel veel mooier dan hier op foto, maar dat vind ik eigenlijk altijd.


Het papier dat ik gebruikt heb is van een paperpad van "ART Talent" en uit eigen voorraad, ik heb de randen beïnkt met "Tim Holtz Ranger Distress Ink Vintage Photo" en alles vastgestikt met de naaimachine. Ook heb ik 2 soorten embossing pasta gebruikt, “Aleene’s Glitter Snow” van“Duncan Crafts” voor de sneeuw waar de Magnolia op zit en “Dreamweaver Stencils Pearlescent Embossing Paste” op de Cirkel. Op beiden heb ik voor het volledig uitdroogde nog witte glitters gestrooid. De sneeuwvlokjes zijn geëmbossed met "Holographic embossingpoeder" van "Artemio"
De tekst aan de binnenkant heb ik afgedrukt met de computer en het hert is een zelf gemaakte "scratch & Sniff" als je erover krabt en dan ruikt dan ruikt hij naar kaneel, leek me wel toepasselijk voor de kerstsfeer.


Het stempelafdrukje is van Magnolia Ink en heet "Sweet Christmas Tilda" ik heb haar volledig ingekleurd met mijn Flexmarkers, dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb:

  • Voor de huid: Sun kissed Pink O228, Dusky Pink O518
  • Voor de wangen: Pastel Pink R738
  • Voor de haren, broek en kwespel: Rosewood R645, Cocoa O538, Caramel O727
  • Voor de muts, trui, sokjes en strikjes: Surf Blue C555, Duck Egg C528, Cool Aqua C429
Achter de magnolia heb ik nog een wondgaasje vastgekleefd, dat geeft het een extra fluffy gevoel vind ik.


Zo, dat was het dan. Laat gerust een reactie achter, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten