donderdag 17 oktober 2013

Don & Daisy Kerstkaart

Hoi Bloggers,

Hier weer een nieuw kerstkaartje. Ik weet dat ik er nogal vroeg bij ben met al mijn kerstkaartjes maar ik wil toch een voorraadje klaar hebben...

Ik ben er al een tijdje over aan het denken om me aan te sluiten bij een leuk designteam, toen ik de DT-call van Don & Daisy zag leek het me een goed idee om mijn kans te wagen. Don & Daisy heeft heel leuke stempels en afbeeldingen mede doordat ik zelf Daisy heet, ben ik best wel een fan!

Christmascards all year round heeft ook weer een challenge, zij willen een kaart rond het thema: "Getting ready for Christmas."

Hazel van crafty hazelnuts christmas challenge heeft op haar blog ook nog een alles mag kerst challenge waar ik graag aan mee doe

Bij deze met het voorgaande in mijn achterhoofd heb ik me aan het knutselen gezet, dit is daarvan het resultaat:

Het papier dat ik gebruikte is van "Boekenvoordeel" de hoofdkleuren zijn groen, rood en goud. De ovalen en de hulstblaadjes heb ik uit gestanst met mijn Cuttlebug, de kleine besjes zijn rode pareltjes die ik met mijn lijmpistool bevestigd heb. Om de hulstblaadjes er echter uit te laten zijn heb ik ze wat opgebold en nerven gegeven met een daarvoor bestemde embossingpen. De kleine tag onderaan heb ik uitgeponst uit wit papier en dan meer kleur gegeven met "Vintage Photo Disstress ink" Het Raffia en gouden lint zijn uit eigen voorraad.
Hier zie je de details wat beter, het afdrukje dat ik gebruikt heb is van Don & Daisy en heb ik volledig ingekleurd met mijn Flexmarkers. De markers die ik gebruikt heb zijn:

  • Voor de huid: R 738 (Pastel Pink), R519 (Pale Pink), O518 (Dusky Pink), O228 (Sunkissed Pink)
  • Het goud: O555 (Gold), Y156 (Sunflower), Y367 (Canary)
  • Al het groen: G846 (Sea Green), G457 (Grass)
  • Rood: R375 (Amaranth Red), R665 (Berry Red), R576 (Lipstick Red)
  • Haar en doos: O727 (Caramel), O837 (Cappucino), O928 (Sandstone), Y417 (Buttercup)
Op de gouden details in het afdrukje heb ik ook nog wat gouden glitterlijm gedaan voor wat extra BLING. 

Zo, Dat was het dan. Ikzelf ben best tevreden met de kaart, maar ik wil toch ook graag weten wat jullie ervan vinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten