donderdag 24 oktober 2013

Groene Kerstkaart Stocking Tilda

Hoi Bloggers,

Hier weer een kerstkaartje, zoals ik vorige keer al gezegd heb ben ik nu lid van de Magnolia Ink Stamp Club en heb ik onlangs mijn 1ste levering ontvangen, ook de stempel die ik op deze kaart gebruikt heb komt uit deze stempel-set. Ook doe ik weer mee met een aantal challenges:



Dit is dus de kaart in zijn geheel, Tilda is druk bezig het huis te versieren, (komt goed uit voor de Christmas Card Challenge) en vond het wel leuk om haar en daarmee ook de hele kaart in groen en goud te steken. Het papier is weer van Boekenvoordeel en de embellishments komen uit eigen voorraad.

Hier kun je het stempelafdrukje van wat dichterbij zien, is ze niet knap? Net Goudlokje die het huis klaarmaakt voor kerst! Heb haar ingekleurd met mijn Flexmarkers, de kleuren die ik gebruikt heb zijn:

  • voor de huid: O518 (Dusky Pink) O729 (Blush) O228 (Sunkissed Pink)
  • Het groen: G356 (Forest Green) G457 (Grass) Y724 (Olive Green) G136 (March Green)
  • Haar en bloemetjes: O555 (Gold) Y156 (Sunflower)
Hier en daar heb ik het afdrukje wat extra glamour gegeven met glitterlijm. Haar wangen heb ik ook meer diepgang gegeven door met een witte gelpen hier en daar wat stipjes te tekenen. In de hoekjes van het afdrukje heb ik nog wat hulst gestempeld met een Clear-stamp dat ik ooit kocht bij Boekenvoordeel.

Hier heb je een beter zicht op de details van de kaart, aangezien Tilda zo druk versiert mocht de kerstboom zeker niet ontbreken! Het is ook 1 van de vereisten bij de Papertake weekly challenge dus heb ik hem duidelijk aanwezig laten zijn op deze kaart. De gouden en groene sneeuwvlokjes geven de kaart meer bling wat ik altijd wel leuk vind.
Dit is de binnenkant van de kaart, de kerstboom is een clear stamp die ik beinkt heb met mijn Flexmarkers en rondom heb ik met de losse hand een groen randje getekend. Nu met kerst enkel nog de wensen erbij schrijven en hij is klaar voor de post.
Dat was dan weer mijn kaartje, hoop dat jullie het mooi vinden... Laat me het gerust weten als je nog vragen hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten