dinsdag 7 januari 2014

Nativity Kaartjes

Hoi iedereen,

Ik weet het, ik heb weer een tijdje niks van me laten horen. Zoals altijd wil dit niet zeggen dat ik daarom stil gezeten heb... Ik zal hier vandaag 2 kaartjes posten die ik vorige maand gemaakt heb, ik had in dit genre al een kaart gemaakt en deze 2 heb ik aan de hand van die 1ste gemaakt. Op vraag van een lieve collega van mijn moeder.

Moesten jullie de Blogpost van de 1ste kaart nog eens terug willen bekijken dan klik je maar op deze zin, die brengt je dan naar dit bericht...

Hier zie je een foto van de 3 kaarten samen, De vraag was om ongeveer dezelfde kaart opnieuw te maken maar dan in rood en groen en  1x met koning en de andere met de herder. De sneeuwman aan de binnenzijde moest vervangen worden door een kerstboom... Ik heb mijn uiterste best gedaan om deze wensen te vervullen en heb de indruk dat me dit best wel gelukt was...
Dit is de kaart met de koning, ik heb hier en daar wat aanpassingen gedaan om toch niet 100% de 1ste na te maken omdat ik het leuk vind dat elke kaart die ik maak uniek is en ik toch wat creatief uit de hoek moet blijven komen Maar toch trouw blijven aan de wensen van de persoon waar ik deze voor gemaakt heb.
Een Close-up van de Koning, Deze stempel heet "tilda as wiseman" uit de "Magnolia Ink Nativity Collection 2012" Binnenin heb ik zoals gevraagd de kerstboom geplaatst, deze is niet van Magnolia, maar ik weet ook niet meer van wie wel... Sorry. Al de stempels die ik gebruikt heb zijn ingekleurd met zowel Copic- als Flex- markers. Met een witte gel-pen heb ik hier en daar wat extra accenten gelegd en met glitterlijm wat meer glans gegeven.

Dit is de 2de kaart met de herder als afbeelding, Het papier dat ik voor beide kaarten heb gebruikt kocht ik ooit in "Boekenvoordeel" net als veel van de embellishments.
Hier zie je de Close-up van het mooie Herdertje, deze stempel noemt "Holy Tilda with Lamb" en is ook van de "Magnolia Ink Nativity Collection 2012" binnenin zit dezelfde kerstboom als bij de andere kaart gebruikt is.

Hopelijk vonden jullie de kaartjes mooi. Moesten jullie vragen hebben of gewoon jullie mening over mijn kaartjes willen laten weten voel je dan vrij om hier een reactie na te laten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten