dinsdag 15 juli 2014

Fleurig Kaartje

Hoi bloggers,

Hier ben ik weer met een nieuw kaartje,
In de maand mei van dit jaar heeft een nichtje van mij haar grote communie gehouden, ik wilde graag een mooi kaartje maken speciaal voor haar en deze gelegenheid. Ik hoop dat ze het mooi vond...

Het is een kaartje gemaakt met bijna allemaal stempels van Magnolia ink. Het meisje komt uit de "Animals of the year 2014" Collectie, haar naam is "Tiptoe Tilda." Het olifantje komt uit de "Lost and Found" Collectie ook uit 2014 hij heet "Little Trumpety with bow." De boom achter hen is een houten stempel van "Inkadinkado." Ik heb alles zoals gewoonlijk ingekleurd met mijn Copic en Flexmarkers.
Het papier komt meestal van de boekenvoordeel net als de bloemetjes en het twine. de vlindertjes heb ik geponst.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten