donderdag 24 juli 2014

Verjaardagskaart

Hoi Bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje, het weer is zalig, vinden jullie ook niet?
Maar toch maak ik graag nog even wat tijd om jullie dit kaartje te laten zien.


Het is een Fleurige en kleurrijke kaart geworden met Blauw groen en roze als hoofdkleuren. 
De stempel heb ik ingekleurd met Copic en Flexmarkers. 
Het blauwe geschubde randje rondom heb ik door de cuttlebug gehaald om het deze vorm te geven met een stans en nadien om wat extra textuur en glans aan te brengen nog eens door de cuttlebug met een embossing folder, deze had ik eerst aan 1 kant beinkt met "Clear Versamark" inkt. Eens uit de cuttlebug heb ik "holographic embossingpoeder" over het papier gegooid en dan gesmolten met mijn heatgun. 
Het witte kant kocht ik op de markt bij een stof handelaar en het groene lint had ik ooit van een bos bloemen afgehaald. Het papier, de bloemetjes en de blaadjes komen van "de Boekenvoordeel" en "Kruidvat". Het witte strikje linksboven heb ik zelf gemaakt met lichtgewicht klei van Fimo en een silicone mal. 

Ik hoop dat jullie het mooi vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten