maandag 7 juli 2014

Pink Wedding Card Magnolia

Hoi Bloggers,

Zoals beloofd ben ik terug met weer een kaartje dat ik gemaakt heb. Het is een kaartje dat ik gemaakt heb voor een bevriend koppel van mijn man en mij dat ging trouwen... Ik heb hiervoor een deel "Magnolia ink" Stempels gebruikt en ingekleurd. Ik heb ook een foto gemaakt van mijn werkplek terwijl ik bezig was, zodat je eens kan zien hoe dat er dan aan toe gaat...

Het lint, papier, een deel van de bloemen en de stanzen dat ik gebruikt heb komen allemaal van "De Boekenvoordeel" De stempels van binnen en van buiten zijn van "Magnolia ink" uit verschillende collecties. Het inkleuren heb ik gedaan zoals je kan zien met mijn copic (links in de hoek van de foto in die bruine bak) en mijn Flexmarkers (achteraan in de doorschijnende bak) de embellishments heb ik van overal een beetje en ga ik dus niet allemaal opnoemen. De Kalligrafie binnenin werd gedaan door mijn lieve man, mooi he!

Dat was het dan weer, ik hoop dat jullie het mooi vinden. ik ben er alleszins heel trots op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten